مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:152021-12-25سياسي

حفظ ارزش های انقلاب وظیفه همگانی است/ لزوم دوری از اختلاف افکنی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و گفت: وحدت مردم و مسلمانان عامل پیروزی و اختلاف باعث شکست است لذا باید از هرگونه اختلاف دوری کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر شنبه در دیدار اعضای یگان حفاظت هواپیمایی خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مملو از نمادها و اسطوره های سترگ است، اظهار داشت: در آن دوران افراد زیادی با ایثار، شهامت، رشادت و از خود گذشتگی تاریخ سرافراز این مرزوبوم را رقم زدند؛ تاریخی که درس ها و آموزه های زیادی برای جهانیان به همراه داشته است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خلبانان نیروی هوایی ارتش، نقش مهم و تعیین کننده ای در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله داشتند و اکنون نیز حفاظت از جان مردم و خلبانان در آسمان ایران کاری بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: مقیاس اهمیت امنیت و اقتصاد از گذشته مورد بحث بوده و برخی از صاحب نظران امنیت را بر اقتصاد ترجیح می دهند؛ ازاین رو باید بدانیم جان مهم تر از نان بوده و باید در ابتدا امنیت برقرار و سپس به موضوع اقتصاد مردم رسیدگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزش های انقلاب وظیفه همگانی است/ لزوم دوری از اختلاف افکنی

حفظ ارزش های انقلاب وظیفه همگانی است/ لزوم دوری از اختلاف افکنی