مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:252021-12-25سياسي

پیام تبریک طرح اسوه در پی کسب رتبه اول کشور توسط امیرحسین رحمتی


امیرحسین رحمتی عزیز یکی از جوان ترین قاریان درتاریخ این مسابقات است که در بیست سالگی توانست حائز رتبه اول این رقابت مهم ملی شود و  متعاقباً به عنوان نماینده ایران در مسابقات حضورخواهد یافت.

- ، طرح اُسوه در پی کسب رتبه نخست مسابقات سراسری قرآن در رشته قرائت تحقیق توسط امیرحسین رحمتی به عنوان یکی از اعضای این طرح در سالیان گذشته به وی تبریک گفت.

این پیام بدین شرح آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُ لِلَّه الَّذی هَدانا لِهٰذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّه خداوند متعال را سپاس می گوییم برای نعمت بی بدیل قرآن و اهل بیت علیهم السلام.

خداوند متعال را سپاس می گوییم برای توفیق خدمت به ساحت نورانی قرآن عظیم و عترت عزیز.

الحمدلله علی کل نعمه.

بحمدالله والمنه، پس از گذشت هفت سال از فعالیت طرح اُسوه که رسالت تربیتی و آموزشی خود را در زمینه قرائت و حفظ قرآن از سال 1393 با سرمایه گذاری روی نوجوانان مستعد از سراسر کشور آغاز کرد، به تدریج شاهد ظاهر شدن ثمرات و برکات این شجره طیبه هستیم.

اگرچه طرح اُسوه در صدد ارزش گذاری برای مسابقات به عنوان غایت و قله توفیقات یک قاری و حافظ قرآن نبوده و نیست، لکن برنامه های آموزشی و تربیتی آن به گونه ای طراحی شده که در این سال ها، در یک روال طبیعی شاهد موفقیت های مکرر قاریان و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک طرح اسوه در پی کسب رتبه اول کشور توسط امیرحسین رحمتی

پیام تبریک طرح اسوه در پی کسب رتبه اول کشور توسط امیرحسین رحمتی