مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:352021-12-25سياسي

تعیین تکلیف 193 تن اموال توقیفی در زنجان


با پیگیری و دستور قضایی ظرف یک ماه 193 تن از اموال توقیفی در زنجان تعیین تکلیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه اموال انبارهای تملیکی زنجان که قابلیت تعیین تکلیف داشتند با مداخله و پیگیری دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به بازدید یک ماه گذشته مسؤولان قضایی استان از انبار اموال تملیکی زنجان متاسفانه شاهد چند ایراد و اشکال از قبیل نحوه نگهداری این اموال و نبود استاندارد، عدم پاسخگویی بهنگام دستگاه های استعلامی اموال توقیفی که باعث فساد بعضی از کالاها بودیم و با پیگیری و دستور قضایی نسبت به تعیین تکلیف اموال صادر شد.

وی افزود: جلسات متعددی با مسؤولان  امر برگزار شد و دادستان های حوزه های قضایی نیز این امر را پیگیری کردند و امروز شاهد این هستیم که 193 تن از اموال توقیفی در 3 مرحله تعیین تکلیف شدند که ارزش ریالی اموال تعیین تکلیف شده در یک ماه گذشته 80 میلیارد ریال بوده که نسبت به 8 ماهه سال جاری 23 درصد افزایش داشته است.

صادقی نیارکی اظهار کرد: در این انبار تعداد کمی از اموال باقی مانده که برای عرضه  با محدودیت های قانونی مواجه هستیم که این اموال سریع الفساد نیستند از جمله گوشی موبایل، تلویزیون و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 193 تن اموال توقیفی در زنجان

تعیین تکلیف 193 تن اموال توقیفی در زنجان