مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:502021-12-25سياسي

افتتاح پانزدهمین سوگواره حدیث غربت در قم


هم زمان با ایام فاطمیه، پانزدهمین سوگواره حدیث غربت به همت جمعی از ارادتمندان به ساحت حضرت فاطمه زهرا(س) در قم، آماده افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد جدّا مدیر سوگواره حدیث غربت پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل سوگواره واقع در میدان معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: پانزدهمین سال برپایی این سوگواره، با نام نمایشگاه فاطمی و کوچه های بنی هاشم، از روز دوشنبه ششم دی ماه 1400 به مدت 10 شب، با حضور مادحین و سلام الله علیها و بیان شان و مقام و منزلت این بانوی بزرگ اسلام، اشاره می کند.

مدیر سوگواره حدیث غربت وقایع خیبر، باغ فدک، غدیر خم، سقیفه بنی ساعده و صحنه تدفین پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، استنصار، مسجد النبی، بیعت احباری، بیت حضرت زهرا سلام الله علیها، غسل شبانه و .

را از دیگر غرفه های این نمایشگاه معرفی کرد و افزود: از جمله تغییراتی که امسال در نمایشگاه شاهد آن هستیم، قبرستان غریبِ بقیع است که امسال صحنه شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و ممانعت دشمنان از تدفین ایشان در کنار رسول خدا صلی الله علیه و آله در آن پردازش شده است.

 جدّا برگزاری روضه های عمومی در فضای جنبیِ قبرستان بقیع را از دیگر قسمت های پرمخاطب سوگواره دانست که هرشب راس ساعت 21:30 با حضور وعاظ و ذاکران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پانزدهمین سوگواره حدیث غربت در قم

افتتاح پانزدهمین سوگواره حدیث غربت در قم