مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:552021-12-25سياسي

حل مشکل پتروشیمی گلستان/ 3 سرمایه گذار پای کار هستند


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکل حقوقی پتروشیمی گلستان بزودی حل می شود، گفت: سه سرمایه گذار پای کار هستند تا بعد از حل مشکل، - ، غلامرضا منتظری بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان مکتب حاج قاسم نام می برد، نامی که تا پیش از این تنها برای امام راحل به کار گرفته می شد و این نشان از جامعیت کم نظیر شخصیت سردار دل ها است.

وی افزود: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب ائمه و حضرت امام(ره) است، بنابراین ما باید در جای جای زندگی خود از سیره زندگی او پیروی کنیم.

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان گلستان در امنیت غدایی کشور نقش اول را به خود اختصاص دارد و حمایت از کشاورزان گلستان یک وظیفه ملی است زیرا حاصل کشاورزان گلستانی به کل کشور برمی گردد.

وی اجرای طرح هادی در روستاها را اولویت مجلس و مسئولان دانست و خبر از افزایش سه برابری بودجه طرح هادی روستاها داد.

سد شرب نداریم نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر رییس قوه قضاییه به گرگان اختیارات تام به رییس قوه قضاییه گرگان برای حل مشکل حقوقی پتروشیمی گلستان داده شده و به زودی حل خواهد شد و سه سرمایه گذار آماده و پای کار هستند که به محض رفع مشکل حقوقی پروژه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل پتروشیمی گلستان/ 3 سرمایه گذار پای کار هستند

حل مشکل پتروشیمی گلستان/ 3 سرمایه گذار پای کار هستند