مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:052021-12-25سياسي

استاندار گیلان باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در نامه ای به نماینده عالی دولت انقلابی در استان گیلان نوشت: - اخیرا مطلع شده ایم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فرموده اید دوران آتش به اختیار تمام شده است؛ آقای استاندار حواستان هست چه می گویید؟ فرمایشات رهبری تاریخ انقضاء دارد یا کارگزاران دولت سیزدهم را عاری از خطا و اشتباه می دانید؟ ما گوشمان به شنیدن این حرف ها از دهان نامبارک رسانه های معاندی همچون رادیو فردا، BBC، VOA و افرادی مانند شیرین عبادی، علینژاد و .

عادت کرده بود، اما نه از زبان نمایندگان عالی دولت انقلابی جمهوری اسلامی ایران! شما اگر فکر می کنید رهبر انقلاب حرف های مقطعی می زنند مشکل از فهم ناقص شماست که اولا مبنا و اساس ولایت فقیه و رهنمود های عمومی آنرا به خوبی درک نکرده اید؛ ثانیا همنوا با ضدانقلاب داخلی و خارجی بر سیاسی و جهت دار بودن فرمایشات ایشان صحه گذاشته اید؛ دیگرانی هم قبل تر از شما بوده اند که از این قبیل توصیفات را در مورد 8 دی و 9 دی بکار برده و حتی انقلاب اسلامی را یک کنش هیجانی قلمداد می کردند.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب جای دیگری در همان دیدار این فرمان را به آحاد جامعه تسری داده و می فرمایند: آنجایی که احساس می کنید دستگاه مرکزی اختلالی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد

استاندار گیلان باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد