مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:152021-12-25حوادث

بازداشتی های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند


دادستان نظامی اصفهان در رابطه با وضعیت بازداشتی های تجمعات اخیر اصفهان گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن گونه که عنوان شد رضایت مندی در این زمینه وجود داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی اصفهان در بازدید از بازداشتگاه های ستاد انتظامی و پلیس آگاهی استان وضعیت متهمان تجمع های اخیر را پیگیری کرد.

حیدرعلی نصراصفهانی از نزدیک وضعیت رعایت حقوق شهروندی افراد بازداشتی را مورد بررسی قرار داد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

دادستان نظامی استان اصفهان در این ارتباط گفت: درباره نحوه رفتار مأموران با متهمان دقیق شدیم و آن گونه که عنوان شد رضایت مندی در این زمینه وجود داشت.

وی افزود: افراد بازداشتی درخواست هایی برای تبدیل قرار تامین و آزادی داشتند که به مراجع ذی صلاح قضایی و دادسرای عمومی منعکس خواهیم کرد.

دیدار با تعدادی از مراجعان، پیگیری وضعیت فیزیکی بازداشتگاه ها و نظارت بر نحوه ترخیص و تعیین تکلیف اموال توقیفی از دیگر برنامه های بازدید دادستان نظامی اصفهان بود و در پایان دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشتی های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند

بازداشتی های اخیر اصفهان از رفتار مأموران رضایت دارند