مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:352021-12-25سياسي

رویداد جستار نویسی روایی در قزوین برگزار می شود


مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت:رویداد جستار نویسی روایی با هدف تشریح وضع موجود و ترسیم راه پیش روی انقلاب اسلامی توسط حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.

- روح الله شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره جستار نویسی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از هدف های کلان حوزه هنری استان قزوین در برنامه ریزی سند تحولی تکیه بر مقوله ی پیشرفت است؛ ما به این فکر می کنیم که استان قزوین در آینده چه وضعیتی دارد؟ چشم انداز ما از آینده چیست و قرار است به کجا برسیم و برای پاسخ به این سوال مهم ما باید به نقد گذشته، توصیف وضعیت فعلی و ترسیم چشم انداز آینده بپردازیم.

مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: برای رسیدن به اهداف ذکر شده به هنر و هنرمندان نیاز جدی و مبرم داریم، آفرینش های ادبی در این زمینه می تواند به ما کمک کند و اینجاست که روایت به عنوان هسته مرکزی ترسیم هویت فردی و جمعی ما از گذشته تا اکنون و آینده نقشی جدی پیدا می کند.

وی تصریح کرد: اکنون در چه موقعیتی قرار داریم؟ چقدر زشت و چقدر زیبا هستیم؟ چقدر در آستانه خطر قرار داریم و چقدر باید خیالمان راحت باشد؟ نقش ما و دیگران چیست؟ اینها سوالاتی است که ما دوست داریم پرسیده و به آن پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جستار نویسی روایی در قزوین برگزار می شود

رویداد جستار نویسی روایی در قزوین برگزار می شود