مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:502021-12-25ورزشي

دانشجوی مشهدی به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ملت های آسیا اعزام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران که امشب 4 دی ماه عازم مسابقات قهرمانی ملت های آسیا در ترکیه است، - دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همراه تیم ملی پاورلیفیتنگ به مسابقات قهرمانی ملت های آسیا اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران که امشب 4 دی ماه عازم مسابقات قهرمانی ملت های آسیا در ترکیه است، عضوی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به همراه خود دارد.

سپهر بهرادنیا دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی ملت های آسیا که در تاریخ 3 الی 8 دی ماه در استانبول کشور ترکیه برگزار می شود، حضور دارد.

وی از سال 86 ورزش بدنسازی قدرتی را شروع و بعد از گذشت چند سال به تمرینات پاورلیفتینگ به صورت حرفه ای پرداخت.

بهرادنیا شرکت در 20 دوره قهرمانی در مسابقات مختلف قهرمانی استانی و کشوری، از جمله قهرمانی دانشجویان کشور، قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی و لیگ برتر پاورلیفتینگ را در کارنامه خود دارد.

مسابقات پاورلیفتینگ (وزنه برداری قدرتی) در سه ایتم اسکوات، پرس سینه و ددلیفت برگزار میشود، که برای هر حرکت سه انتخاب و بیشترین انتخاب ثبت شده حرکات با یکدیگر جمع شده و کسی که بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی مشهدی به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ملت های آسیا اعزام شد

دانشجوی مشهدی به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی ملت های آسیا اعزام شد