مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:502021-12-25پزشكي

کاهش رعایت پروتکل ها در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته گذشته متوسط استانی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی استان خوزستان 80 درصد بوده است که نسبت به هفته قبل از آن 3 درصد کاهش یافته است.

- دکتر سید محمد علوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (4 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به خیز جدید بیماری در کشورهای اروپایی و آمریکا، اظهار کرد: موارد بیماری در این نقاط حدود دو برابر افزایش داشته اما موارد مرگ زیاد افزایشی نبوده اند با این حال هنوز نمی توان به این وضعیت مرگ، چندان اتکاء کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیماری هنوز ایران و خوزستان وضعیت خوبی دارد اما این وضعیت شکننده است و نباید این شرایط را پایدار بدانیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان کشندگی در بیمارانی که بستری شده بودند در حال افزایش است به گونه ای که در هفته گذشته نسبت به هفته قبل، مرگ این بیماران 24 درصد افزایش یافته است.

علوی بیان کرد: روز گذشته در خوزستان 20 مورد ابتلا، سه مورد بستری و دو مورد فوتی داشتیم.

در حال حاضر چگالی تست در خوزستان 2.

4 درصد است این در حالی است که این رقم در اوج بیماری به 45 درصد هم رسیده بود بنابراین اکنون ویروس در چرخه طبیعت، ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل ها در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان

کاهش رعایت پروتکل ها در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان