مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:002021-12-25سياسي

امیردریادار سیاری: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد


شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام، تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در ایستادگی مقابل استکبار جهانی شد.

- معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام، تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در ایستادگی مقابل استکبار جهانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش به نقل از دفاع پرس، امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره ابعاد شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی رزمنده ای شجاع، عاشق و ولایتمدار بود که برای انجام مأموریت و نشان دادن اقتدار دفاعی کشور و دور کردن هرگونه تهدید از ملت بزرگ ایران عاشقانه و دلیرمردانه جنگید و اجازه عرض اندام به دشمنان کوردل و اذناب آمریکایی و صهیونیستی شان در منطقه نداد.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل که زخم خورده جبهه مقاومت بودند، این بار با طراحی نقشه شوم و ناجوانمردانه ترور سردار سلیمانی برای محدود کردن عمق راهبردی و نفوذ منطقه ای جبهه مقاومت دست به کار شدند و با بزدلانه ترین شکل ممکن، فرمانده رشید جبهه مقاومت را به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیردریادار سیاری: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد

امیردریادار سیاری: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد