مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:002021-12-25سياسي

احتمال افزایش بیماران و کمبود تخت / از وقوع وضعیت قرمز پیشگیری شود


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: مطمئن هستیم که موج جدید با سوش اُمیکرون خواهد بود بنابراین باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در بخش پیشگیری هزینه شود زیرا احتمال افزایش بیماران بستری و مواجهه با کمبود تخت وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: مطمئن هستیم که موج جدید با سوش اُمیکرون خواهد بود بنابراین باید آمادگی لازم را داشته باشیم و در بخش پیشگیری هزینه شود زیرا احتمال افزایش بیماران بستری و مواجهه با کمبود تخت وجود دارد.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (4 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی، آماده باش اعلام شده است تا تیم های عملیاتی، رهگیری، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون فعالیت خود را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به کاهش مراجعه به مراکز ثابت واکسیناسیون، افزایش فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون را در دستور کار داریم.

جانگران نژاد گفت: برای فعالیت تیم های عملیاتی و واکسیناسیون سیار به پشتیبانی نیاز داریم.

در برخی شهرستان ها پشتیبانی خوب بوده اما در شهرهایی مانند خرمشهر، رامشیر، اندیکا و شوشتر باید خودرو در اختیار تیم ها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش بیماران و کمبود تخت / از وقوع وضعیت قرمز پیشگیری شود

احتمال افزایش بیماران و کمبود تخت / از وقوع وضعیت قرمز پیشگیری شود