مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:152021-12-25سياسي

مبارزه و مطالبه گری امامت جمعه در حوزه کارآمدی صورت بپذیرد


نخستین نشست نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، با موضوع «نمازجمعه و مطالبه گری»، در محل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

- ، نخستین نشست نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، با موضوع نمازجمعه و مطالبه گری ، عصر امروز در محل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محسن مهدیان فعال رسانه ای و نویسنده کتاب سواد مطالبه با اشاره به فساد ستیزی و افشای فساد و اختلاس برخی مسؤولان مفسد، اظهار داشت: مردم امروز شاهد فساد ستیزی در جامعه هستند اما در کنار این مهم می بینند که روز به روز سفره های آنان کوچک تر از گذشته می شود؛ بر همین اساس در متن جامعه و در میان مردم تعابیری چون همه اینها دستشان در یک کاسه است بارها و بارها شنیده می شود.

بنابراین می طلبد در تریبون نماز جمعه به این سوال پاسخ داده شود چرا در کنار فساد ستیزی هر روز سفره های مردم کوچک تر می شود.

مدیرعامل موسسه همشهری با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ در مبارزه با ظلم و فساد پیشرو بودند، گفت: با توجه به این مهم سوالی که مطرح می شود آن است آیا مردم با حضور در نماز جمعه احساس می کنند که کلام ائمه جمعه صدای مردم است یا خیر؟ نماز جمعه و امام جمعه لواسانات یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه و مطالبه گری امامت جمعه در حوزه کارآمدی صورت بپذیرد

مبارزه و مطالبه گری امامت جمعه در حوزه کارآمدی صورت بپذیرد