مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:502021-12-25سياسي

دولت از پول پرقدرت استفاده نکرد/ کنترل تورم با انضباط مالی


برای سومین ماه متوالی تورم نقطه به نقطه کاهشی بوده که نشان دهنده عزم دولت در بهبود شاخص های کلان و استفاده نکردن از پول پرقدرت است.

- رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای سومین ماه متوالی تورم نقطه به نقطه کاهشی بوده که نشان دهنده عزم دولت در بهبود شاخص های کلان و استفاده نکردن از پول پرقدرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری به نقل از سازمان برنامه وبودجه، سید مسعود میرکاظمی، در جلسه ستاد بودجه 1401 اظهار کرد: لایحه دولت با استقبال خوب نخبگان و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی مواجه شده است؛ البته سازمان برنامه و بودجه برای شنیدن انتقاداتی هم که وجود دارد کاملا آماده است.

وی ادامه داد: در میان برخی نقدهای دلسوزانه مطالبی هم است که از نگاه سیاسی به منافع و معیشت مردم حکایت دارد؛ عده ای که هشت سال در برابر آب رفتن سفره مردم روزه سکوت گرفته بودند حالا شبه انگیزی می کنند و البته که این افراد هیچ وقت از توضیحات قانع نخواهند شد.

میرکاظمی تأکید کرد: کسانی که با نگاه کارشناسی و رویکرد علمی درباره بودجه نظراتی دارند، مورد توجه قرار می گیرد و حتی اگر در موارد محدودی بودجه نیاز به اصلاح داشته باشد، آماده انجام آن هستیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت تغییر نکردن سقف بودجه، گفت: در بودجه 1401 منابع و مصارف با هم همخوانی دارند؛ درآمدها واقعی دیده شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از پول پرقدرت استفاده نکرد/ کنترل تورم با انضباط مالی

دولت از پول پرقدرت استفاده نکرد/ کنترل تورم با انضباط مالی