مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25ورزشي

تکذیب تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران


در حال حاضر وضعیت کرونایی استان تهران به رنگ آبی در آمده و با توجه به در کمین بودن خطر، می بایست مجموعه ها دستورالعمل های بهداشتی و نکات و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

- رییس گروه نظارت بر اماکن و باشگاههای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به انتشار اومیکرون و توصیه های بهداشتی اعلام کرد که اخبار تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران صحت ندارد و این اماکن طبق دستور العمل ستاد کرونا فعالیت خود را ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ رضا خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به احتمالات موجود شرایط فعالیت مجموعه ها هم اینک با 50 درصد ظرفیت در هر سانس است .

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اخبار موجود آیا احتمال تعطیلی اماکن ورزشی با توجه به شیوع اومیکرون وجود دارد یا خیر؟ گفت: هم اینک تاکید بیشتری بر رعایت دستور العمل های بهداشتی به مجموعه های ورزشی دولتی و خصوصی داده شده که در صورت بی توجهی به مسایل بهداشتی با این اماکن برخورد خواهد شد.

رییس گروه نظارت بر اماکن و باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کرونایی استان تهران به رنگ آبی در آمده و با توجه به در کمین بودن خطر، می بایست مجموعه ها دستورالعمل های بهداشتی و نکات و فاصله گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران

تکذیب تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران