مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25سياسي

ایجاد تحول اجتهادی در مدیریت فرهنگی/ مدیریت عرصه تربیت نیست


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه باید مدیریت فرهنگی یاد بگیریم، گفت: در مدیریت فرهنگی خود تحول نیاز داریم و تحول باید اجتهادی باشد و مقدمه اجتهاد این است که بدانیم دیگران چه کار می کنند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه باید مدیریت فرهنگی یاد بگیریم، گفت: در مدیریت فرهنگی خود تحول نیاز داریم و تحول باید اجتهادی باشد و مقدمه اجتهاد این است که بدانیم دیگران چه کار می کنند.

آیت الله لطف الله دژکام شنبه 4 دی ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس از مدیرانی که به تازگی منصوب شده و عضو شورای فرهنگ عمومی هستند درخواست کرد تا با تشکیلات این شورا آشنایی خوبی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای فرهنگ عمومی، آیت الله دژکام با اشاره به مسئله تحول در حکمرانی، گف: باید این را بپذیریم که نوع رفتارهای ما در حکمرانی گاهی اهدافمان را به طور کلی غیر محقق خواهد کرد و گیر اصلی ما این است که کاری را که می دانیم خوب است، نمی دانیم چگونه انجام دهیم و چون نمی دانیم انجام آن چگونه است به نتیجه مطلوب نمی رسیم یعنی معمولاً تمام زحمات را کشیده، پول را خرج کرده اما به نتیجه نمی رسیم.

این چطور انجام دهیم در باب فرهنگ هم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول اجتهادی در مدیریت فرهنگی/ مدیریت عرصه تربیت نیست

ایجاد تحول اجتهادی در مدیریت فرهنگی/ مدیریت عرصه تربیت نیست