مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25سياسي

برگزاری نخستین رزمایش پدافند شیمیایی در کاشان


شهردار کاشان از اجرای رزمایش پدافند شیمیایی در روز یکشنبه پنجم دی ماه در یکی از شهرک های صنعتی این شهر خبر داد.

  - حسن بخشنده امینه، عصر امروز (شنبه، 4 دی ماه)در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: این رزمایش با حضور 600 نفر در قالب 75 فعالیت با هماهنگی 11 کارگروه از ساعت 9 صبح به مدت دو ساعت اجرا می شود.

وی افزود: تقویت و افزایش توان تصمیم گیری مدیران در شرایط بحرانی و وقوع حوادث، هماهنگی واکنش به موقع در حوادث، شناسایی نقاط تهدید و فرصت شهر برای مقابله با حوادث شیمیایی، ایجاد چارچوب مدیریت یکپارچه به منظور هدایت عملیات اطفای حریق از اهداف این رزمایش است.

وی تصریح کرد: سرعت عمل برای به کارگیری تجهیزات تخصصی، شناخت توانمندی دستگاه های اجرایی و سرعت عمل کارکنان تخصصی، مقابله با تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از ایجاد ناامنی در شهرستان، شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان ها، دستگاه ها و نهادهای مرتبط از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار کاشان گفت: قرارگاه تاکتیکی پدافند شیمیایی کاشان به فرماندهی شهردار و در قالب کارگروه از جمله رصد و پایش مواد شیمیایی، رفع آلودگی مواد شیمیایی، امنیت عبور و مرور، جستجو و نجات، بهداشت و درمان، انتقال مصدومان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تأمین و توزیع ماشین آلات، آواربرداری، انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رزمایش پدافند شیمیایی در کاشان

برگزاری نخستین رزمایش پدافند شیمیایی در کاشان