مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:152021-12-25سياسي

جایگاه مدیریت عرصه تربیت نیست/ ایمان و تقوا خصوصیت مدیر باشد


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: جایگاه مدیریت عرصه ای برای تربیت نیست و افرادی باید به کار گرفته شوند که دارای سابقه باشند و در کنار عمل و دانش، - ایمان و تقوای آنها نیز سنجیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس از مدیرانی که به تازگی منصوب شده و عضو شورای فرهنگ عمومی هستند درخواست کرد تا با تشکیلات این شورا آشنایی خوبی پیدا کنند.

وی با اشاره به مسئله تحول در حکمرانی تاکید کرد: باید این را بپذیریم که نوع رفتارهای ما در حکمرانی گاهی اهدافمان را به طور کلی غیر محقق خواهد کرد و گیر اصلی ما این است که کاری را که می دانیم خوب است، نمی دانیم چگونه انجام دهیم و چون نمی دانیم انجام آن چگونه است به نتیجه مطلوب نمی رسیم یعنی معمولاً تمام زحمات را کشیده، پول را خرج کرده اما به نتیجه نمی رسیم.

این چطور انجام دهیم در باب فرهنگ هم مهم است.

آیت الله دژکام با تأکید بر اینکه مدیریت فرهنگی را باید یاد بگیریم و هیچ کس نباید عار کند که می خواهیم یاد بگیریم، گفت: ابوریحان بیرونی تا لحظه مرگ دنبال یادگیری بود چرا این ذهنیت ایجاد شده است که مدیر و مسئول نباید یاد بگیرد؟ ما همیشه باید درصدد یادگیری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مدیریت عرصه تربیت نیست/ ایمان و تقوا خصوصیت مدیر باشد

جایگاه مدیریت عرصه تربیت نیست/ ایمان و تقوا خصوصیت مدیر باشد