مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:252021-12-25سياسي

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت شد


شهادت شهید سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره ابعاد شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی رزمنده ای شجاع، عاشق و ولایتمدار بود که برای انجام مأموریت و نشان دادن اقتدار دفاعی کشور و دور کردن هرگونه تهدید از ملت بزرگ ایران عاشقانه و دلیرمردانه جنگید و اجازه عرض اندام به دشمنان کوردل و اذناب آمریکایی و صهیونیستی شان در منطقه نداد.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل که زخم خورده جبهه مقاومت بودند، این بار با طراحی نقشه شوم و ناجوانمردانه ترور سردار سلیمانی برای محدود کردن عمق راهبردی و نفوذ منطقه ای جبهه مقاومت دست به کار شدند و با بزدلانه ترین شکل ممکن، فرمانده رشید جبهه مقاومت را به شهادت رساندند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: این اقدام شنیع، مذبوحانه و به دور از مناسبات دیپلماتیک، نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه رزمندگان و فرماندهان این جبهه را با انگیزه ها مضاعف در پی انتقام خون سردار شهیدمان مصمم تر کرد تا مقتدرانه تر از گذشته، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت شد

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت دنیای اسلام و تقویت جبهه مقاومت شد