مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:452021-12-25ورزشي

سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد


شیراز _ مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان، به صورت شفاهی از سمت خود استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران از استعفای شفاهی خودش سخن گفت و بیان کرد: بنده اینجا در حضور شما خبرنگاران بصورت شفاهی استعفای خودم را از سرمربی گری تیم قشقایی اعلام می کنم و فردا هم این استعفا را بصورت رسمی به باشگاه اعلام خواهم کرد.

رجب زاده دلیل استعفای خود را اینگونه مطرح کرد: استعفای من بخاطر شکست مقابل مس کرمان نیست و حتی اگر این بازی را هم برنده می شدیم بازهم اینجا استعفای خودم را اعلام می کردم و واقعیت این است که ما برای شام و نهار تیم هم دچار مشکل هستیم و ماندن من در این شرایط نه به صلاح من و نه تیم قشقایی است.

رجب زاده در خصوص مسئله فنی بازی هم گفت: امروز ما خوب بازی کردیم اما داوری به ضرر ما بود و بازی رو برای تیم مس درآورد.

نوید عبداللهی فرد مسئول رسانه ای باشگاه قشقایی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تأیید این استعفا گفت: قطعاً دلیل استعفای سرمربی تیم مسائل فنی نیست و مشکلاتی مالی و کمبود امکانات در مقایسه با تیم های صنعتی همچون مس کرمان دلیل این امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد

سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد