مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:552021-12-25سياسي

ادامه اعتراض ها به «ممنوعیت سفر به ایران»


رییس جامعه تورگردانان ایران در ادامه اعتراض به مصوبه ممنوعیت و محدودیت سفر به ایران برای 15 روز، گفت: این مصوبه علاوه بر ممنوعیت سفر از 12 کشور به ایران، - فقط ورود گردشگران خارجی را ممنوع کرده و برای دیگر مسافران محدودیتی قائل نشده است.

آیا فقط گردشگر ناقل اُمیکرون است؟ ابراهیم پورفرج در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: کاملا مشخص است که مصوبه ممنوعیت 15 روزه سفر به ایران از سر ناآگاهی نسبت به گردشگری صادر شده است؛ نداشتن آگاهی باعث خطا می شود.

اگر نگران شیوع بیشتر اُمیکرون در ایران هستند پس همه ورودی ها باید بسته شود و به همه اتباع خارجی اجازه سفر داده نشود، اما چنین تصمیمی گرفته نشده است، مرزهای زمینی که به روی همسایه ها باز است و برای همه هم ویزا صادر می شود، ورود و سفر به ایران فقط برای گردشگر ممنوع شده است.

آیا درآمدی که گردشگر عاید کشور می کند، کمتر از تاجر است؟ آیا تاجر، سرمایه گذار، بیمار و دانشجو که ورودشان به ایران محدود و ممنوع نیست، نمی توانند ناقل ویروس باشند، فقط گردشگر عامل انتقال ویروس به کشور است؟ او این سوال را پرسید که چگونه در جلسه ای بدون حضور و نظر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای بخش گردشگری تصمیم گرفته شده است؟ و در ادامه گفت: این دستورالعمل سفر دو گروه را ممنوع کرده است؛ گردشگر و طبیعتگرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض ها به «ممنوعیت سفر به ایران»

ادامه اعتراض ها به «ممنوعیت سفر به ایران»