مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:552021-12-25سياسي

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح شهر از سوی شهرداری شد.

- محمدعلی محسنی بندپی در آیین تودیع معارفه شهردار نوشهر که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد از مسئولیت به عنوان دوی امدادی یاد کرد و گفت: آنچه مهم است اینکه مردم به عنوان ولی نعمتان ما از عملکرد مسئولان راضی و خاطره خوبی از یک مدیر در زمان مسئولیت وی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداران نقش کلیدی در توسعه یک شهر دارند، افزود: اگر ما مسئولان در کنار هم نباشیم و دست به بدست هم ندهیم این توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های خوبی که در بخش خصوصی وجود دارد، اظهار کرد: کل سهم استان در سال 99 تنها سه هزار میلیارد تومان بوده است در حالیکه تنها یک سرمایه گذار در نوشهر 3500 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند و این عدد در غرب و شرق استان بیشتر خواهد شد و این هوشمندی شهردار و سایر مسئولان است که از سرمایه گذاری بخش خصوصی به نحو شایسته بهره ببرند.

محسنی بندپی از فاصله کم دریا و جنگل در نوشهر به عنوان یک فرصت یاد کرد و ادامه داد: اگر این فرصت به درستی استفاده نشود تبدیل به تهدیدی در دو دهه آینده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند

شهرداری امکانات و خدمات را عادلانه توزیع کند