مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:552021-12-25ورزشي

اولیایی: احتمال جریمه فدراسیون و محرومیت باشگاه ها از حضور در آسیا وجود دارد


اگر مشکل این دو باشگاه را حل نکنیم با جریمه های مالی و حتی محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است مواجه شویم و فدراسیون و باشگاه ها جریمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاظم اولیایی در مورد وضعیت دو دولتی بودن را قبول ندارد و پرهیز می کند از فدراسیون و باشگاه های دولتی زیرا باشگاه ها و فدراسیون ها باید تابع قوانین فیفا باشند.

وی در مورد اینکه چند روز برای حفظ این دو باشگاه در آسیا فرصت وجود دارد و این مساله امکان دارد یا نه گفت: باید اراده وجود داشته باشد و از 2 تا 7 دی به ما فرصت داده شده تا این مدارک مجوز حرفه ای بررسی شوند و راستی آزمایی انجام شود اگر مدارک قابل قبول بود به کمیته انضباطی AFC خواهیم رفت و آنجا فرصت دفاع داریم.

اولیایی در مورد اینکه در سال های گذشته نیز فدراسیون مدارک ناقص به AFC  تحویل داده گفت: هر سال معیارهای ضوابط متفاوت بوده است و اینگونه نیست که در همه سال ها این ضوابط ثابت بوده باشد و در گذشته همه واقعیت را نگفته ایم.

اگر مشکل این دو باشگاه را حل نکنیم با جریان مالی و حتی محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است مواجه شویم و فدراسیون و باشگاه ها جریمه می شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیایی: احتمال جریمه فدراسیون و محرومیت باشگاه ها از حضور در آسیا وجود دارد

اولیایی: احتمال جریمه فدراسیون و محرومیت باشگاه ها از حضور در آسیا وجود دارد