مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:252021-12-25ورزشي

جزینی: برخی انتقادها از بنا دور از ادب بود


مربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه نوروزی و رضایی حق دارند انتقادات خود را مطرح کنند، گفت: یکسری انتقادها از محمد بنا بی ادبانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول جزینی درباره انتقادات گسترده از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: در قضاوت آدم نباید بی تقوایی کند، البته اگر درکی از تقوا وجود داشته باشد.

امام حسین (ع) می فرماید: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .

تمام کسانی که در چرخه بودند می دانند حق شان نبوده که ملی پوش نشدند.

تا یک جایی پیروز بودند و در مراحل جلوتر در مصاف با حریف خارجی موفق نبودند و یا در مقایسه با نفر جلوتر خودشان کمتر موفق بودند.

بعد به جایی رسیدیم که یک نفر مثل محمدهادی ساروی، نفری که همه فکر می کنند با توجه به سابقه اش، انتخاب شده است، در مرحله آخر با جوان لایقی مثل مهدی بالی به لهستان رفته و آنجا مسابقه رودررو می دهند و یا در سنگین وزن که امیر قاسمی منجزی، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در تورنمنت بین المللی مسابقه می دهند.

پس مسابقه رودررو یعنی چه؟ اگر همین امروز مسابقه انتخابی رودررو بگذاریم انگیزه بقیه چه می شود؟ نفر اول هم خودش بی انگیزه می شود.

وی با اشاره به افتخاراتی که محمد بنا در این سال ها به دست آورده، تاکید کرد: آیا کاری که انجام شده، نتیجه داده یا نه؟ مطمئنم نتیجه داده که انتقاد می کنند چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزینی: برخی انتقادها از بنا دور از ادب بود

جزینی: برخی انتقادها از بنا دور از ادب بود