مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:052021-12-25سياسي

پروژه راه های مشگین شهر توسعه می یابد


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف جذب اعتبارات کافی برای چهار بانده کردن راه های ارتباطی شهرستان مشگین شهر پروژه های حوزه راه توسعه می یابد.

- ، محمود عباس زاده عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان اجتماعی اظهار کرد: باد برنامه ریزی های انجام شده در جهت ایمن سازی و چهار بانده کردن راه های ارتباطی شهرستان مشگین شهر با توسعه پروژه راه ها اقدامات مناسبی در حوزه راه این شهرستان ایجاد می شود.

وی با اشاره به تکمیل چهار بانده مشگین شهر_ اردبیل در خرداد ماه 1401 افزود: با توسعه پروژه راه های ارتباطی شهرستان که شامل اردبیل_مشگین شهر و اهر_پارس آباد می توانیم بودجه کافی از دولت دریافت کرده و با سرعت قابل ملاحظه ای شاهد چهار بانده شدن تمام جاده های اصلی این شهرستان باشیم.

عباس زاده چهار بانده شدن تمام راه های اصلی مواصلاتی شهرستان مشگین شهر را امتیاز بزرگی خواند و بیان کرد: وجود زیرساخت راه یکی از مهم ترین عوامل توسعه شهرستان بشمار می رود و می توانیم با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی شاهد ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و بهبود اقتصادی منطقه بشویم.

روستای پریخان به شهر تبدیل می شود نماینده مردم شریف مشگین شهر از شهر شدن روستاهای بالای 2 هزار نفر جمعیت خبر داد و تصریح کرد: روستای پریخان با دارا بودن بیش از 4 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه های مشگین شهر توسعه می یابد

پروژه راه های مشگین شهر توسعه می یابد