مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:252021-12-25سياسي

اصفهان به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر می شود/ تشریح برنامه کاروان در شهرهای استان


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس گفت: کاروان شهیدان تازه تفحص شده در اصفهان از 7 تا 16 دی ماه در 28 شهرستان و 150 روستا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: دی ماه هر سال یادآور جان فشانی های مردم اصفهان و مناسبت های ارزشمند در کشور است، از  8 دی مردم اصفهان تا 9 دی ملت ایران، 19 دی قیام مردم قم و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی، 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که امسال این مناسبت ها با ایام شهادت حضرت زهرا مصادف است.

  وی تأکید کرد: از 9 دی تا 19 دی را به نام دهه بصیرت می شناسیم که تمام این مناسبت ها بر ولایت پذیری و ولایت مداری استوار است و در دوسال گذشته به دلیل کرونا نتواستیم برنامه تشیع عمومی برگزار کنیم و امسال استان میزبان تعدادی از شهدای گمنام است.

  رضایی عنوان کرد: از 7 دی ماه دو کاروان تشیع شهدا را در سراسر استان داریم تا روز 16 دی ماه که در دو مسیر کلیه شهرستان های استان را پوشش می دهند و فضای استان را شهدایی خواهند کرد.

  مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس یادآور شد: شهدا در شهر اصفهان روز 16 دی مصادف با شهادت حضرت زهرا از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا از ساعت 9 تا 12 ظهر تشیع می شوند و در 7 نقطه در استان تدفین صورت می گیردY د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر می شود/ تشریح برنامه کاروان در شهرهای استان

اصفهان به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر می شود/ تشریح برنامه کاروان در شهرهای استان