مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:352021-12-25سياسي

کمبود سهمیه آرد در ملکان باید برطرف شود


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود سهمیه آرد و سایر مشکلات نانوایان زحمت کش این شهرستان باید رفع شود.

- ، سیدعلی موسوی روز شنبه در جمع نانوایان شهرستان ملکان افزود: بر همین اساس به زودی جلسه ای با حضور مسئولان اجرایی جهت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای نانوایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین استقلال اداره غله این شهرستان را خواستار شد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی منطقه و جمعیت شهرستان، اداره غله ملکان باید از بناب منفک و مستقل شود.

وی از تعطیلی نانوایی ها به بهانه های مختلف انتقاد و خاطر نشان کرد: تعطیلی نانوایی ها در شهرها و روستاهای این شهرستان باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم می شود و تا حد امکان نباید تکرار شود.

رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی در ادامه از توجه ویژه مجلس به مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: در لایحه بودجه 1401 مبلغ 50 هزار میلیارد تومان به این مناطق اختصاص یافته است.

موسوی همچنین از خارج کردن ملکان از ردیف مناطق محروم کشور در گذشته انتقاد کرد و گفت: با توجه به نرخ بالای بیکاری و همچنین وجود مشکلات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و کمبود صنایع تولیدی و غیره، این اقدام قابل تأمل است و این شهرستان حداقل باید در ردیف مناطق کمتر برخوردار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سهمیه آرد در ملکان باید برطرف شود

کمبود سهمیه آرد در ملکان باید برطرف شود