مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:402021-12-25اقتصادي

برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی را بهبود بخشید


استاندار کردستان با اشاره به تاثیر بیکاری و شرایط اقتصادی در بروز سرقت و بزهکاری، تاکید کرد: برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی و اشتغال را بهبود ببخشیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به تاثیر بیکاری و شرایط اقتصادی در بروز سرقت و بزهکاری، تاکید کرد: برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی و اشتغال را بهبود ببخشیم.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (4دی) در سومین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با سرقت استان، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد اقدامات و تلاش های مجاهدانه ای توسط نیروهای فداکار انتظامی استان صورت گرفته اما طی 2 سال گذشته بسیاری از کسب و کارها با فشار اقتصادی مواجه شدند و این امر ارتباط مستقیمی با وقوع سرقت ها دارد.

وی افزود: برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی و اشتغال را بهبود ببخشیم.

زارعی کوشا با ابراز خرسندی از تمهیدات بانک ها در تجهیز شعب به دوربین مداربسته، آژیر، اتصال به 110 و کلانتری، شیشه ضد ضربه و سایر ضروریات لازم، از دستگاه های اداری استان خواست خلاء های امنیتی ساختمان های خود را برطرف کنند.

استاندار کردستان تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با اداره آموزش فنی و حرفه ای برای حرفه آموزی بزهکاران می تواند در سوق دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی را بهبود بخشید

برای برطرف شدن بسیاری از بزهکاری ها باید شرایط اقتصادی را بهبود بخشید