مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 17:452021-12-25حوادث

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در کویرمرکزی ایران/کشف 720 کیلو هرویین در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 720 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در کویر مرکزی ایران خبر داد و گفت: سودجویان بدانند که با هوشیاری نیروی انتظامی تمام محورهای مواصلاتی استان و کویر مرکزی برای آنها ناامن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تشریح جزییات درگیری مسلحانه نیروهای مواد مخدر با اشرار و سوداگران مرگ، اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد جا به جایی مقادیر زیادی موادمخدر صنعتی را از طریق کویر دارند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی خودروی اشرار در کویر مرکزی شده و با مشاهده آن دستورایست صادر کردند اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیر اندازی به سمت ماموران پلیس کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با شدت گرفتن درگیری بین پلیس و قاچاقچیان، خودروی اشرار با شلیک گلوله آرپی جی منهدم و در بازرسی از بقایای خودرو سوخته 720 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه که ازمرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در کویرمرکزی ایران/کشف 720 کیلو هرویین در یزد

درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در کویرمرکزی ایران/کشف 720 کیلو هرویین در یزد