مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 18:052021-12-25سياسي

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره «یادمان ولایت» در جیرفت


آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره یادمان ولایت با حضور معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در شهرستان جیرفت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام سید خطاب کردن مردم دارالولایه موجب افتخار است.

 وی بیان کرد: دوران حضور رهبری در جیرفت، دورانی استثنایی است که انقلاب را در این منطقه شعله ور کرد و جوانان جیرفت گرد این شمع جمع شده و از رهنمودهای ایشان آنچنان توشه گرفتند که علاوه بر انقلاب، در دوران دفاع مقدس نیز ایفای نقش کردند.

تارم با بیان اینکه لشکر ثارالله و سرداران رشید اسلام در جنوب کرمان تربیت شده افکار مقام معظم رهبری هستند در دوران حضور ایشان در جیرفت پای درس و کلام ایشان نشستند و توشه گرفتند، افزود: افتخار مردم جیرفت، میزبانی از مقام معظم رهبری و خوشحالی ایشان از حضور در این منطقه است.

وی ادامه داد: از شورای انقلاب فرهنگی و مسوولان مربوطه تقاضا داریم روز ورود رهبری به این شهرستان به عنوان روز جیرفت در تقویم انقلاب ثبت شود و این یادمان نیز همه ساله به برکت همین حضور برگزار می شود.

تارم خاطرنشان کرد: مردم جیرفت به تدین، ولایتمداری، حضور در صحنه های انقلاب، غیرت و عفاف شهرت دارند و کشاورزان این منطقه، بخش مهمی از نیاز کشور را تأمین می کنند اما این کشاورزان و مردم مشکلات فراوانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره «یادمان ولایت» در جیرفت

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره «یادمان ولایت» در جیرفت