مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:202021-12-26ورزشي

مشکل ناشنوایان برای شرکت در المپیک برزیل


رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که برای اعزام کاروان ایران به المپیک برزیل به 15 میلیارد اعتبار نیاز داریم، گفت: در صورتی که اعتبار کافی برای اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل به موقع دستمان نرسد، - شرایط سختی خواهیم داشت و تنها مدال آوران شانس اعزام به المپیک را خواهند داشت.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که برای اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل با کمبود شدید اعتبارات مواجه هستیم، اظهار کرد: برای اعزام کاروان 140 نفره ناشنوایان به المپیک برزیل، در 8 رشته ورزشی فوتبال، کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی، دوومیدانی، کشتی و والیبال ساحلی چیزی حدود 15 میلیارد اعتبار نیاز داریم که فراهم کردن چنین اعتباری کار سختی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از حمایت وزارت ورزش برخوردار هستید، گفت: ما هنوز اعتبار سالیانه خود را نیز به طور کامل از وزارت ورزش دریافت نکرده ایم و تا امروز چیزی حدود 45 درصد از بودجه توسط وزارت ورزش پرداخت شده است.

ما منتظر پرداخت اعتبارات سالیانه خود هستیم تا زودتر اردوهای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک را آغاز کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان پیرامون این پرسش که آیا برای اعزام کاروان به المپیک برزیل از حمایت ویژه وزارت ورزش برخوردار هستید یا خیر؟ افزود: برای اعزام کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ناشنوایان برای شرکت در المپیک برزیل

مشکل ناشنوایان برای شرکت در المپیک برزیل