مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:352021-12-26فرهنگي

رویداد فیروزه نقطه عطفی در هم گرایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی در قم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: رویداد فرهنگی فیروزه را می توان نقطه عطفی در همگرایی و همراهی دستگاه های فرهنگی و هنری استان با یکدیگر دانست که گامی فراتر از ماموریت های شاخص این اداره کل به شمار می رود.

- سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی فیروزه اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برنامه های فرهنگی در قم با اجرای این رویداد به دنبال پیوند فعالیت های فرهنگی سایر دستگاه ها با فعالیت های فرهنگی است که زیر نظر این نهاد اجرا می شود.

  وی با تاکید براینکه رویداد فرهنگی فیروزه را می توان نقطه عطفی در همگرایی و همراهی دستگاه های فرهنگی و هنری استان با یکدیگر دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی عناوین این رویداد مربوط به حوزه صنایع دستی می شود نشان دهنده آن است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دغدغه ای فراتر از ماموریت های شاخص خود را دنبال می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار رویداد فرهنگی فیروزه در استان قم برگزار می شود، عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده با تشکیل ستاد برگزاری رویداد فرهنگی فیروزه و با هماهنگی دستگاه های فرهنگی هنری استان موضوعات احصا شود تا بتوانیم با کیفیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فیروزه نقطه عطفی در هم گرایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی در قم

رویداد فیروزه نقطه عطفی در هم گرایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی در قم