مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:202021-12-26ورزشي

مینی فوتبال رشته ای پرطرفدار در خوزستان اما بدون زمین اختصاصی!


رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: برنامه های متنوعی جهت گسترش این رشته در استان داریم اما مشکل اساسی این است که فاقد یک زمین اختصاصی مینی فوتبال هستیم.

- مینی فوتبال رشته ای پرطرفدار در خوزستان اما بدون زمین اختصاصی! ایسنا/خوزستان رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: برنامه های متنوعی جهت گسترش این رشته در استان داریم اما مشکل اساسی این است که فاقد یک زمین اختصاصی مینی فوتبال هستیم.

علی شریفات رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: این رقابت ها به منظور معرفی تیم قهرمان به مسابقات قهرمانی کشور که اواخر بهمن ماه جهت انتخابی تیم ملی است، از یازدهم دی ماه در زمین چمن نیروی اهواز به صورت دوره ای آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات در چهار گروه برگزار می شود که وحدت اندیکا، شرکت راکی بتن و درمان تامین اجتماعی در گروه اول، تکاور اندیمشک، جاوید بندر امام و شهرداری مسجدسلیمان در گروه دوم، برق منطقه ای، اداره بندر امام خمینی و صنعت و معدن در گروه سوم و بیمارستان امام خمینی، آریان اهواز و نوین تاکتیک اندیمشک در گروه چهارم قرار دارند.

رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: مینی فوتبال رشته پرطرفدار و با علاقه مندان بسیار و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی فوتبال رشته ای پرطرفدار در خوزستان اما بدون زمین اختصاصی!

مینی فوتبال رشته ای پرطرفدار در خوزستان اما بدون زمین اختصاصی!