مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:252021-12-26فرهنگي

حواشی ضبط یک اجرای موسیقی در جوار آرامگاه خیام


علی قمصری با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از ممانعت ورود سازها به آرامگاه خیام علی رغم هماهنگی قبلی خبر داد ولی رییس اداره میراث فرهنگی نیشابور حضور این گروه صد نفره هنرمندان را تقاضای یک شرکت تجاری خواند که مجوز اجرا نداشتند.

- روز گذشته، چهارم دی، علی قمصری نوازنده و آهنگساز در صفحه اینستاگرامش، با انتشار عکسی از آرامگاه خیام نوشت: سازهایی که با وجود هماهنگی های قبلی پشت در مانده اند.

بر اساس آنچه در صفحه علی قمصری منتشر شده، این نوازنده قصد داشته که با گروه منتخبی که از سراسر خراسان به نیشابور آمده بودند، قطعه خراسانی را در قالب تار ایرانی ضبط کند.

قمصری با اظهار تاسف از اینکه با وجود هماهنگی های قبلی، ارشاد نیشابور حتی از ورود سازها ممانعت کرده، تصویری از سازهایی را به اشتراک گذاشت که پشت حفاظ و نرده های مجموعه آرامگاه خیام گذاشته شده است و ذیل آن عنوان کرده بود: متاسفانه درهای آرامگاه خیام برای ورود سازهای ما باز نشدند.

قمصری در ادامه توضیح داده برای ضبط، درخواست مجوز کردیم که با توجه به نامتعارف بودن این خواسته، ما از طریق شرکتی معتبر، در خراسان اقدام کردیم که آن ها گفتند از تمام این صد نفر باید استعلام گرفته شود و این فرآیندی طولانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی ضبط یک اجرای موسیقی در جوار آرامگاه خیام

حواشی ضبط یک اجرای موسیقی در جوار آرامگاه خیام