مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:352021-12-26سياسي

انتخابات شورای عالی استان ها بزودی برگزار می شود


مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استان ها با اشاره به معرفی نمایندگان 29 استان کشور به شورای عالی استان ها، گفت: با معرفی نمایندگان 2 استان باقیمانده و تشکیل جلسه، - حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استان ها در گفت وگو با خبرنگار فارس، از برگزاری انتخابات شورای عالی استان ها طی روزهای آتی خبر داد و گفت: تاکنون 29 استان نمایندگان شان را برای عضویت در شورای ششم معرفی کرده اند و تنها دو استان خوزستان و کردستان باقی مانده اند که به زودی ترکیب انتخابی خود را معرفی خواهند کرد.

وی افزود: انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها طبق روال همیشگی با حضور وزیر کشور و در محل این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

رضایی از تغییرات عمده ترکیب نمایندگان شورای عالی استان ها نسبت به دوره های پیشین خبر داد و اظهار داشت: شورای عالی استان ها که متشکل از 75 نفر است،  عصاره ای از 125 هزار جامعه شوراهای شهر و روستاهای کشور است و مصوبات آن نیز لازم الاجراست.

مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استان ها، راه اندازی سامانه ثبت تخلفات و شکایات مردمی که در دوره پنجم با حضور آیت الله رییسی، در زمان ریاستش بر قوه قضاییه صورت گرفت و همچنین راه اندازی سامانه جامع شوراهای سراسر کشور را از مهمترین اقدامات دوره  پنجم این شورا برشمرد و ابراز داشت: تمامی اطلاعات مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای عالی استان ها بزودی برگزار می شود

انتخابات شورای عالی استان ها بزودی برگزار می شود