مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:352021-12-26ورزشي

کورسوی امید «چهار حذف شده» برای بازگشت به فهرست آسیا


چهار بانوی ایرانی که بعد از سال ها از فهرست داوران سنگنوردی مورد تایید اتحادیه آسیا کنار گذاشته اند امیدوارند با پیگیری خود و حمایت فدراسیون و دیگر نهادهای داخلی مجدد به این لیست بازگردند.

- ، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در آستانه انتخابات 12 دی ماه خود به دست سرپرست سپرده شد تا این انتخابات را سلامت و بدون چالش قانونی برگزار شود این در حالی است که از دوره مدیریت این فدراسیون که حالا باید از واژه قبلی برای آن استفاده کرد پرونده هایی به جا مانده که یکی از آنها خیلی جدی از سوی معترضانش پیگیری می شود.

کسانی که نام شان از فهرست داوران آسیایی کنار گذاشته شده است امیدوارند بار دیگر جایی برای خود در این فهرست باز کنند اگرچه مشخص نیست در این میان تغییر مدیریت فدراسیون بیشتر حکم دست راست و کمک حال را برایشان پیدا خواهد کرد یا کار را سخت تر می کند.

حذف کامل نام بانوان داور ایرانی کوهنوردی از فهرست آسیایی این پرونده فدراسیون کوهنوردی و صعودهای مربوط به زهره عبداله خانی، معصومه بایتمری، رویا دانایی و پروین جهانبخش می شود.

داورانی که سال ها نام شان در فهرست داوران اتحادیه آسیایی کوهنوردی و صعودهای ورزشی قرار داشت و از این حیث مورد تایید فدراسیون جهانی این رشته بودند و به همین واسطه در میادین جهانی و آسیایی زیادی قضاوت داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورسوی امید «چهار حذف شده» برای بازگشت به فهرست آسیا

کورسوی امید «چهار حذف شده» برای بازگشت به فهرست آسیا