مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:352021-12-26سياسي

برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن به میزبانی قائم شهر


دبیر دومین جشنواره ملی رسانه ای گره گفت: دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن به میزبانی بسیج رسانه قائم شهر برگزار می شود تا فعالان رسانه ای سراسر کشور در بخش یادداشت نویسی وارد عرصه شده و اطلاع رسانی مناسبی در این بخش انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امیر رمضان نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن به میزبانی بسیج رسانه قائم شهر برگزار می شود تا فعالان رسانه ای سراسر کشور در بخش یادداشت نویسی وارد عرصه شده و اطلاع رسانی مناسبی در این بخش انجام شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف گره گشایی از مشکلات مردم جامعه و اطلاع رسانی دقیق ویروس کرونا به جامعه و احساس وظیفه بیشتر خبرنگاران در این عرصه برگزار می شود تا همه برای بازکردن این گره وارد صحنه شوند.

 رمضان‍ژاد افزود: همه خبرنگاران، نویسندگان، تحلیل گران، کارشناسان و فعالان عرصه رسانه می توانند یادداشت های تحلیلی خود را که با موضوع واکسن کرونا در رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده است به این جشنواره ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه آثار افراد شرکت کننده باید در بازه زمانی فروردین ماه 1399 تا 20 دی ماه 1400 در یکی از رسانه های مکتوب و مجازی منتشر شده باشد؛ تصریح کرد: افراد می توانند یک اثر یادداشت خود را به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن به میزبانی قائم شهر

برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه ای گره با موضوع واکسن به میزبانی قائم شهر