مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:552021-12-26سياسي

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح سازوکار بررسی بودجه در مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح سازوکار بررسی بودجه در مجلس موافقت کرده و به بررسی دو شوری بودجه در مجلس رای دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح سازوکار بررسی بودجه در مجلس موافقت کرده و به بررسی دو شوری بودجه در مجلس رای دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) کلیات طرح اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در توضیح این طرح بیان کرد: اکنون زمانی که لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی می آید مستقیما به کمیسیون تلفیق ارجاع شده و پس از بررسی کلیات و جزییات به صحن مجلس ارجاع می شود و پس از بررسی در تلفیق، صحن نظر خود را در خصوص کلیات آن اعلام می کند، اگر صحن به کلیات رای ندهد مانند اتفاقی که سال گذشته افتاد ابهام به وجود می آید و وقت زیادی نیز هدر می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: با هدف افزایش تعامل مجلس و دولت و صرفه جویی در زمان و هزینه، اصلاح ساختار بررسی بودجه ارائه شده است.

براساس طرح پیشنهاد شده لایحه دولت زمانی که به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود به کمیسیون تلفیق می رود و در بازه زمانی معین کمیسیون تلفیق نظر خود را در خصوص کلیات آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح سازوکار بررسی بودجه در مجلس

موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح سازوکار بررسی بودجه در مجلس