مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:002021-12-26حوادث

3 کشته و 23 مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوس/ سفر نا تمام زائران رضوی


مینی بوس حامل زائران گلستانی بارگاه مطهر رضوی در مسیر بازگشت در جاده مینودشت به گنبدکاووس دچار سانحه و واژگونی شد.

- ایسنا/گلستان مینی بوس حامل زائران گلستانی بارگاه مطهر رضوی در مسیر بازگشت در جاده مینودشت به گنبدکاووس دچار سانحه و واژگونی شد.

محمدرضا منتظری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا با ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش واژگونی مینی بوس در حوالی روستای اسلام آباد شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: یک دستگاه مینی بوس حامل زائران بارگاه مطهر امام رضا (ع) در مسیر بازگشت در جاده مینودشت به گنبدکاووس دچار حادثه و واژگونی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 2 بامداد امروز رخ داده است، افزود: سرنشینان این مینی بوس که همگی زن و کودک زائر بوده اند به همراه راننده از اهالی انبارالوم شهرستان آق قلا استان گلستان می باشند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 گنبدکاووس با تاکید بر اینکه به محض اطلاع از حادثه تعداد 10 آمبولانس جهت پوشش امدادی به محل واژگونی مینی بوس اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر در محل حادثه جان باختند و 23 نفر نیز دچار مصدومیت شده اند.

منتظری از انتقال مصدومین به بیمارستانهای خاتم الانبیا (ص) و شهید مطهری گنبدکاووس و بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت خبر داد و گفت: علت این حادثه از سوی پلیس راهور بی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 23 مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوس/ سفر نا تمام زائران رضوی

3 کشته و 23 مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوس/ سفر نا تمام زائران رضوی