مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:002021-12-26سياسي

ضرورت التزام بیشتر بر مقاوم سازی بناها در ایلام


حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در پیامی به شرح زیر تاکید کرد: شهرداران و دهیاران و دیگر دستگاه های متولی استان بیشتر از گذشته به رعایت اصول و ضوابط مرتبط با صدور پروانه ساخت و مقاوم سازی بناهای ساختمانی التزام داشته باشند.

- ایسنا/ایلام حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در پیامی به شرح زیر تاکید کرد: شهرداران و دهیاران و دیگر دستگاه های متولی استان بیشتر از گذشته به رعایت اصول و ضوابط مرتبط با صدور پروانه ساخت و مقاوم سازی بناهای ساختمانی التزام داشته باشند.

پنجم دی ماه سالروز زلزله غم انگیز بم در سال 1382 که به نام روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده، فرصتی برای آگاهی بخشی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است که بایست با رویکرد ارتقای توانمندی ها به منظور پیشگیری، کاهش خطرات احتمالی و به حداقل رساندن آسیب ها همراه باشد.

اگرچه دانش بشر با همه پیشرفت ها هنوز نتوانسته است بطور کامل از وقوع بلایای طبیعی جلوگیری کند اما به یقین شناسایی مخاطرات و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه در کاهش خطر در قبل، حین و بعد از این سوانح ضمن اینکه می تواند از اثرات مخرب آنها بکاهد و منجر به مدیریت قوی و کارآمد در برخورد با این پدیدها گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت التزام بیشتر بر مقاوم سازی بناها در ایلام

ضرورت التزام بیشتر بر مقاوم سازی بناها در ایلام