مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:102021-12-26پزشكي

این گیاه مفید؛ از تنظیم فشار خون تا سلامت کبد(+عکس)


در حالی که این گیاه حاوی چربی کمی است، منبعی غنی از فیبر، انواع ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی محسوب می شود.

- است.

کنگر فرنگی که از مدیترانه سرچشمه می گیرد، قرن هاست به واسطه خواص دارویی متنوع خود از جمله کمک به کاهش سطح قند خون، تقویت سلامت دستگاه قلبی- عروقی و همینطور کبد استفاده گسترده دارد.

از آن جایی که عصاره کنگر فرنگی حاوی غلظت بالایی از ترکیبات تشکیل دهنده گیاه است، محبوبیت فراوانی به عنوان مکمل دارویی به دست آورده است و در حال حاضر توسط شرکت های داروسازی مختلفی در قالب قرص و کپسول به تنهایی یا در ترکیب با اجزای گیاهی دیگر فرموله می شود.

مکمل های دارویی حاوی عصاره کنگر فرنگی از طریق داروخانه های سراسر کشور قابل تهیه هستند.

اما شما تا چه اندازه با این گیاه سودمند آشنا هستید؟ در مورد فواید متنوع آن برای سلامتی چه می دانید؟ مواردی که در ادامه مورد بحث قرار می گیرند، با استناد به مقالات منتشر شده از طریق کتابخانه آنلاین جی استور جمع آوری و دسته بندی شده اند: ترکیبی غنی از مواد مغذی کنگر فرنگی از نظر محتوای تغذیه ای گیاهی بسیار قدرتمند به شمار می رود.

به طوری که یک آرتیشو متوسط (128 گرم در حالت خام و 120 گرم در حالت پخته شده) به صورت میانگین ترکیبات زیر را در خود جای می دهد: در حالی که کنگر فرنگی حاوی چربی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گیاه مفید؛ از تنظیم فشار خون تا سلامت کبد(+عکس)

این گیاه مفید؛ از تنظیم فشار خون تا سلامت کبد(+عکس)