مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:252021-12-26اقتصادي

اصفهان میزبان نمایشگاه کشاورزی کشور می شود


بیستمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی به ‍عنوان بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی بخش کشاورزی در منطقه مرکز و جنوب کشور در اصفهان برپا می شود.

- این نمایشگاه که از روزهای نهم تا دوازدهم دی ماه برپا می شود، 135 شرکت از 13 استان کشور را گرد هم جمع می کند تا توانمندی های خود را در حوزه های نهاده ها، آبیاری، لوله و اتصالات، بذر، کود، سم و ماشین آلات به نمایش بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه که بیش از 15 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است، میزبان شرکت هایی از استان های اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اردبیل، آذربایجان شرقی، قم، سمنان، تهران، مرکزی، همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی خواهد بود.

از جمله برندها و شرکت های معتبر حاضر در این نمایشگاه می توان به اصفهان پلاست، سبزدشت، ابتکار نوین، ورسک اتصال، پایا بسپار، البرز پلیمر جی، آیسان گستر، بهاران قطره، نهالستان قائم، سایان لوله، نوید پمپ اسپادان، آوند کشاورز و دلتا دشت اشاره کرد که اعتبار بیستمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی اصفهان را دو چندان کرده اند.

افزایش 6 هزار مترمربعی در فضای نمایشگاهی، همکاری بیشتر فعالان حوزه اتصالات و آبیاری و افزایش 20 درصدی مشارکت کنندگان و شرکت های فعال حوزه تولید در این نمایشگاه، از جمله ویژگی های نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان نمایشگاه کشاورزی کشور می شود

اصفهان میزبان نمایشگاه کشاورزی کشور می شود