مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:252021-12-26سياسي

دشمن درصدد کمرنگ کردن اثر قهرمانان ملی است/ شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادتش پویاتر شد، گفت: دشمن درصدد کمرنگ کردن اثر قهرمانان ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسن دهمرده در نشست مجازی با محوریت رابطه عمیق طوایف و مذاهب با شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از دیدگاه شهید حاج قاسم سلیمانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی خط سرخ شهادت و خط سبز مهدویت است و دشمن درتلاش کمرنگ جلوه دادن اثر قهرمانان ملی است.

  وی با تاکید بر اینکه باید از حوزه پدافند عبور کرده و وارد حوزه آند شویم، تصریح کرد: باید واقعیت ها را روایت کنیم درغیر این صورت دشمنان دست به کار خواهند شد و جای شهید و جلاد را عوض می کنند.

رییس خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط بسیار خوبی با شهدا و شهادت داشت وقتی صحبت از شهیدان می شد اشک بر پهنای صورتش جاری می شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش اظهار کرد: 230 هزار شهید در راه انقلاب فدا شدند شهدای امنیت، شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت یعنی به ازای هر صندلی 72 شهید پرپر شدند درحقیقت برای هر صندلی یک کربلا به پا شد باید قدر این امنیت و انقلاب اسلامی را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد کمرنگ کردن اثر قهرمانان ملی است/ شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود

دشمن درصدد کمرنگ کردن اثر قهرمانان ملی است/ شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود