مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:352021-12-26اقتصادي

ایجاد زمینه اشتغال 800 نفر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، از صدور 14 پروانه بهره برداری طی یکسال گذشته در این منطقه خبر داد و گفت: در همین مدت 64 سرمایه گذار جذب شده و حدود 14 واحد به بهره برداری رسیده و امکان اشتغالزایی بیش از 800 نفر را فراهم شده است.

-   نادر طیبی یکشنبه 5 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در یک سال گذشته حدود 46 جواز تاسیس توسط اداره صنایع منطقه ویژه اقتصادی شیراز صادر شده است، افزود: در حال حاضر و برای تسریع در امور سرمایه گذاران و صنعتگران جواز تأسیس برای متقاضیان یک روزه صادر می شود.

او از تشکیل کمیته ای با عنوان واگذاری برای اختصاص زمین شهرک صنعتی خصوصی منطقه ویژه اقتصادی به سرمایه گذاران و صنعتگران خبرداد و گفت: قطعا فراهم کردن زیر ساخت ها برای صنعتگران و سرمایه گذاران باعث رونق و توسعه اقتصادی و اشتغال استان خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز همچنین از افتتاح چند واحد تولیدی در آینده ای نه چندان دور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز خبر داد و افزود: بی شک راه اندازی و احداث این واحدهای تولید نقش بسزایی در رونق اشتغال و اقتصاد استان و کشور ایفا خواهد کرد.

طیبی در ادامه با اشاره به لزوم اخذ جواز تاسیس واحدهای تولیدی قبل از واگذاری زمین گفت: صدور جواز تاسیس برای واحدها از موضوعاتی است که باید در اسرع وقت وارد مرحله عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه اشتغال 800 نفر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

ایجاد زمینه اشتغال 800 نفر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز