مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:152021-12-26اقتصادي

اما و اگرهای نهضت ملی مسکن/ امکان ثبت نام در 400 شهر فراهم نشد


با وجود وعده معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی، هنوز امکان ثبت نام متقاضیان در 400 شهر به همراه ثبت نام مسکن خود مالکی در نهضت ملی مسکن مهیا نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از اصلی ترین شروط تحقق وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال با عنوان نهضت ملی مسکن، اعتماد مردم به عنوان مهمترین حلقه از فرآیند عرضه واحد مسکونی است.

سرمایه اجتماعی که با اَبَر پروژه مسکن مهر در دولت مهرورزی شکل گرفت اما با رویکرد دولت تدبیر و امید در بازار مسکن با تخریب جدی مواجه شد.

تخریب سرمایه اجتماعی در قالب اعتماد مردم به طرح های مسکنی دولت در طرح اقدام ملی به وضوح تجربه شده است، جایی که باوجود تمدید های پیاپی مهلت تکمیل آورده که روزگاری به سوژه رسانه ها نیز تبدیل شده بود، کمتر از 10 درصد مردم آورده خود را برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تکمیل کردند.

به عبارت دیگر مردم با آگاهی از رویکرد دولت دوازدهم نسبت به ساخت مسکن، به این دولت برای طرح اقدام ملی باوجود نکات مثبت واحدهای این طرح اعتماد نکرده و آورده خود را تکمیل نکردند.

یکی از اصلی ترین دلایل بی اعتمادی مردم نسبت به اَبَر پروژه های مسکنی، وعده های مکرر متولیان این حوزه است که یکی پس از دیگری انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای نهضت ملی مسکن/ امکان ثبت نام در 400 شهر فراهم نشد

اما و اگرهای نهضت ملی مسکن/ امکان ثبت نام در 400 شهر فراهم نشد