مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:252021-12-26اقتصادي

بنزین و نفتگاز توزیعی در ارومیه دارای استاندارد یورو 4 است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: 100 درصد سوخت بخش حمل و نقل در مرکز استان آذربایجان غربی با استاندارد یورو 4 است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: 100 درصد سوخت بخش حمل و نقل در مرکز استان آذربایجان غربی با استاندارد یورو 4 است.

احمد مجرد درگفت و گو با ایسنا بابیان اینکه 100 درصد نفتگاز توزیع شده برای خودروهای دیزلی اعم از اتوبوسهای درون شهری و برون شهری در سطح مرکز استان و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از نوع استاندارد یورو 4 ویورو 5 است، افزود: بالغ بر 70 درصد بنزین توزیعی در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از نوع یورو 4 بوده و این رقم برای شهر ارومیه نیز 100 درصد است.

وی ضمن رد اظهار نظر های غیرکارشناسی منتشر شده در برخی از رسانه های عمدتا غیرمجاز در مورد کیفیت بنزین تصریح کرد: با توزیع سوخت بخش حمل و نقل با استاندارد یورو 4 سازگاز با محیط زیست به سهم خود از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و.

شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مجرد ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفتگاز توزیع شده از 7000 ppm به 5 ppm اشاره کرد و گفت: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین و نفتگاز توزیعی در ارومیه دارای استاندارد یورو 4 است

بنزین و نفتگاز توزیعی در ارومیه دارای استاندارد یورو 4 است