مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:402021-12-26فناوري

وزیر ارتباطات در غرفه ایرانسل: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند.

- وزیر ارتباطات در غرفه ایرانسل: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایرانسل، دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه با دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به همراه دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات، آشنا شد.

در این بازدید، زارع پور، پس از انجام تست سرعت نسل پنج اینترنت همراه در غرفه ایرانسل، در جمع خبرنگاران گفت: توسعه سراسری نسل پنج نیاز به سرمایه گذاری و بومی سازی محصولات دارد ولی حرکت به سمت 5G آغاز شده است و ان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات در غرفه ایرانسل: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند

وزیر ارتباطات در غرفه ایرانسل: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند