مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:552021-12-26حوادث

طی سه سال 2 هزار رخداد طبیعی در فارس روی داد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: طی سه سال گذشته بیش از دو هزار رخداد طبیعی در فارس روی داده است.

  - ، رحیم آزادی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله با بیان اینکه از سال 98 تاکنون شاهد رخدادهای زیادی از جمله سیل، زلزله، آتش سوزی، فرونشست زمین، آفت های کشاورزی و سرمازدگی در کشور و استان بودیم، افزود: این وقایع سبب آسیب و متضرر شدن جمع کثیری از هم وطنان ما شده است.

وی در ادامه اعلام کرد در 3 سال گذشته، 2 هزار رخداد طبیعی در استان به وقوع پیوسته که منجر به اعلام اخطاریه شده است، اضافه کرد: بیشترین خسارت را در سیل، زلزله و آتش سوزی شاهد بودیم که باید جهت کاهش خسارت، پیشگیری، امادگی و مقابله و بازسازی با این وقایع برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به 5 دی ماه و سالروز زلزله بم در سال 82 خاطر نشان کرد: به مناسبت گرامیداشت این روز برنامه هایی در قالب مانورهای طبیعی و دوره های آموزشی برگزار می شود.

آزادی با تاکید بر اینکه در بحران های پیش آمده می بایست دولت و تمامی دستگاه های اجرایی به همراه مردم همکاری کنند، افزود: در زمان بارندگی طبق نظریه هواشناسی از چند روز قبل اعلام می شود تا بر طبق مکاتبات هر دستگاه به وظایف خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سه سال 2 هزار رخداد طبیعی در فارس روی داد

طی سه سال 2 هزار رخداد طبیعی در فارس روی داد