مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:152021-12-26سياسي

فرایند ارزیابی مدارک دانشجویان خارج از کشور


سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، یکی از ضوابط ارزشیابی مدارک تحصیلی دوره های حضوری را رعایت حداقل اقامت در کشور محل تحصیل عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد سلمانپور درباره فرایند ارزیابی مدارک دانشجویان خارج از کشور گفت: دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند باید اول مدارک خود را در سامانه میخک، سامانه وزارت امور خارجه، بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: بعد از بارگزاری یک کد تاییدیه اولیه دریافت می کنند، مبنی بر اینکه بارگذاری با موفقیت انجام شده است، بعد از این مرحله، خود کنسولگری در کشور محل تحصیل این مدارک را ارزیابی و بررسی می کند، بعد از این که مدارک از جهت اصالت تأیید شد به دانشجو اعلام می شود که مدارک شما مورد تأیید است و در آن موقع یک کد نهایی به دانشجو می دهند، این کد به سامانه سجاد منتقل می شود و مجدداً باید مدارک در سامانه سجاد بارگذاری شود.

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان افزود: در خود سامانه سجاد مشخص شده است که چه مدارکی باید بار گزاری شود، این مدارک که بارگذاری شد، سپس همزمان پایان نامه دانشجو در مقطع کارشناسی و یا دکتری در ایرانداک نیز باید بارگذاری شود، در این جا یک نکته دیگر نیز هست اگر دانشجویان، دیپلم خود را نیز در خارج اخذ کرده اند، یک فرآیند دیگر نیز باید ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند ارزیابی مدارک دانشجویان خارج از کشور

فرایند ارزیابی مدارک دانشجویان خارج از کشور