مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:252021-12-26سياسي

شهرداری نباید به فکر منفعت باشد


رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در بازارچه های محلی، شهرداری نباید به فکر منفعت باشد بلکه ارائه خدمات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد در جلسه کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی در خصوص ایجاد بازارچه های محلی اظهار کرد: ایجاد بازارچه های محلی از وظایف ذاتی شهرداری ها به شمار می رود و از سوی دیگر این بازارچه ها دسترسی مردم به بازار با قیمت های مناسب را تسهیل می کنند.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد و توسعه ی بازارچه های محلی در سطح شهر بوده که نیاز است شهرداری در این راستا طرح جامع خود را ارائه دهد.

دهقان نژاد در ادامه ی سخنان خود اظهار کرد: وجود هفت بازارچه برای شهر تبریز کافی نبوده و بهتر است در راستای توسعه این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

دهقان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در بازارچه های محلی، شهرداری نباید به فکر منفعت باشد بلکه ارائه خدمات، دسترسی معقول و قیمت مناسب برای شهروندان در الویت  قرار گیرد.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود یادآور شد: بازارچه های محلی نیاز به زیرساخت دارند و نیاز است مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری نباید به فکر منفعت باشد

شهرداری نباید به فکر منفعت باشد